neděle 18. září 2016

Fotky ze soutěže o toolbox a překvápko od Anky

Je to už sice nějakou dobu, ale doufám, že jste všichni zaregistrovali soutěž o růžový toolbox, který mi pro vás věnoval český eshop Nordic Day. Vyhlášení už sice proběhlo na mém Facebooku, ale já vám musím alespoň některé ty krásné kousky ukázat.

Chtěla bych moc poděkovat všem zúčastněným a slibuju, že příště vydyndám výhry minimálně pro tři lidi, protože bych si opravdu moc přála odměnit vás víc!

Bohužel do Rothschilda mám dost daleko, ale nejsu suchar, rozhodla jsem se tedy odměnit alespoň ještě jednu z vás, a to moji Miss Sympatii, kterou najdete na konci tohoto článku. Miss Sympatii daruju poukaz na Nordic Day v hodnotě 200 korun, tož lepčí jak drátem do oka, ne?

Pro ty, co je minulo vyhlášení, nejvyšší počet hlasů získala růžičková židle pro malou princeznu, kterou do soutěže jménem své kamarádky Renaty zaslala Veronika. Židle je vyrobená ubrouskovou metodou a holky ji prý často využívají v divadelních představeních. Ještě jednou převelice gratuluji, je evidentní že ten růžový toolbox se bude dobře hodit do konceptu!


Opravdu úžasný dekorativní svícen ze starého pásku mi poslala Tamarki, na jehož návod najdete odkaz ZDE.


Moc krásné je i zrcadlo od Soni, které vyrobila pomocí tácu z charity za 40 korun a řemenu od popelnice.


Úplně boží je i křesílko, které zachránila Martina z blogu eklektická. Vzhledem k mojí afinitě k DIY čalounění je jasný, že něco takhle květovanýho teď chci taky.

 Geniální věšák mi poslala v záplavě skvělých fotek Monika z blogu TheMonica.


A moc se mi líbily i krásné fotky od Marcely z blogu Nordic Passion. O mramorovým spreji jsem slyšela prvně a myslím, že ho nutně potřebuju!


Všechny krásné fotky, které mi do soutěže přišly, si můžete prohlédnout na Facebooku ZDE.

A teď k té Miss Sympatii. Jeden z prvních soutěžních mailů jsem dostala od Markéty z blogu Mačet. Její vesele barevné fotky a skvělé příběhy ke každé z nich jsem zhltla na posezení. Moc se mi líbila její žlutá židle, kobereček, který jsem nikdy sama nedokázala udělat, ale i vlaječková girlanda, kterou mám naopak na kontě taky. Poukaz na dvě kila ode mě ale získává za tabuli v rámu, která mě dostala tou kombinací jednoduchosti a skvělého nápadu, o který mi v téhle soutěži šlo především. Gratuliéren, poukaz letí!


A to už je fakt všechno. Tak zase někdy příště! Páčko
post signature

2 komentáře: