neděle 17. července 2016

Letní grilování s Bella Rose

Jedna z věcí, která je dlouhodobě na mém listě "musím dělat mnohem víc a líp" je rozhodně focení stylingů. A ideální příležitost zapracovat na obojím byla nabídka, která se neodmítá. A to sice nafotit pro blog eshopu Bella Rose letní grilování na naší rodinné chatě.

Až jsem sama byla překvapená, co z mého úsilí vzniklo. Dospěla jsem k závěru, že 1. stylingy budu muset dělat ještě víc a líp a za 2. si výhledově zasloužím i lepší foťák, protože tentokrát jsem ho měla vypůjčený a šlo to nějak...jinak...či co.

Taky tady jen taková malá ochutnávka, celý článek (i s minireceptem na rybu!) najdete ZDE.

Všechny doplňky (kromě erárního nože) najdete na eshopu Bella Rose. O tom naprosto nádherným keramickým nádobí se mi doteď zdá!



Tož a tu máte jako mí nejlepčí čtenáři dvě bonusové fotky "Anka v akci". Pokud se vám zdá, že u toho vypadám jak knedla, budete mít nejspíš pravdu.

Vybaluju...


A fotím.


Krásný zbytek neděle přeju a budu moc ráda, když mi dáte vědět, jestli se vám můj styling líbí! Dost mě to bavilo. Tož tak. Howg

Klikni pro originální článek
post signature

6 komentářů:

  1. Krásna práce, jen tak dále:-) uz se tesim na další příspěvek, co takhle maly fotostyling domaci úkol: muj oblibeny kout. At se vam dari, Veronika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) díky za úkol, jsem momentálně bez foťáku, ale brzy zase něco vymyslím :)

      Vymazat
  2. Krásně vystajlovaná grilovačka. :) Tohle se mi asi nikdy nepodaří. :) Griluji v keramice a používám ještě pánve na gril, které jsou fajn na zeleninu anebo na omáčky. Takže vždycky je hrozná kupa nádobí a bohužel nemám zase tak velkou pergolu, abych to takhle nastyloval a pak fotil. :D

    OdpovědětVymazat