čtvrtek 8. října 2015

Růžová na podzim? No představ si to!

Pro mě poměrně nečekaný trend letošních podzimňo-zimních katalogů je častý výskyt pudrově růžové barvy. A musím konstatovat, že mi to nějak vlezlo do palice. Studený tón růžové fakt vcelku jede, a to hlavně v kombinaci s černou nebo šedou, takže jistý rozdíl oproti jarním pastelkovým tónům to rozhodně je. No tak hlavní fotku jsem asi nevybrala úplně odpovídajícně tomuto popisu, ale aspoň to všici rozkliknete, abyste se podívali na to, co tím myslím, žejo.

1. Ze strany druhé je tenhle obrázek důkazem, že růžová může být i kompletní výmalba a přesto z toho nemusí nutně vylézt pokojíček pro princeznu.

zdroj
2. Podle mě se tahle růžová hodí hlavně jako jemný akcent. Třeba na lednici v přísně black&white kuchyni.

zdroj
 3. Ale zeď může být samo taky. Proč ne, jde o ten kontext...

zdroj
 4.
zdroj
5.

zdroj
6. Tady je jeden z konkrétních příkladů letošního podzimu - studené růžové tóny v kombinaci s šedou, jak to vidí Bloomingville. Mňam mlask!

zdroj
7. Růžová překvapivě velice dobře ladí s měděným kovovým odstínem, nicméně to už je fakt vcelku holčičí. Ta zelená tam k tomu ale taky pěkně ladí


zdroj
 8. Já chci růžovou pohovkůůů

zdroj
9. Jemně růžové ložní prádlo je něco, po čem sama tak trošku jako pošilhávám. Mám ve skříni brokátové od babičky do výbavy, ale má veliké polštáře a mně tak nějak přijde jako zhovadilost přešívat je na ty moje ikeácké rozměry....

zdroj
10. Tak že bych aspoň přetřela nějakou stoličku či tak něco?

zdroj
11. Další supr podzimní tip - černá, bílá a trošku pudru do teho.


zdroj
 12. Tam chcu bydlet.

zdroj
13. Tohle povlečeníčko by mi teda vůůůbec nevadilo

zdroj
14. S tou šedou je to hodně prima, což?

zdroj
15.

zdroj
16.

zdroj
Tak co, přesvědčila jsem vás, že růžová se hodí i na podzim? A v jaké kombinaci, co myslite?
Čus bus
post signature

3 komentáře:

  1. růžová je oficiélně moje nejmíň oblíbená barva, ale tady to funguje parádně a vlastně se mi to dost líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. mne sa ružová, hlavne taká jemne pastelová páči...na tom povlečení je super :)

    OdpovědětVymazat