úterý 2. června 2015

Na výletě v La Bohéme Café

Minulý víkend jsem se z jistých důvodů ocitla v Praze. Většinou chodím na osvědčená místa, tentokrát jsem ale měla na plánu mrknout i někam, kde jsme ještě nebyla. A protože mě hrozně namlsaly fotky blogerského sletu z La Bohéme Café, musela jsem tam zajít taky. Vinohrady jsou moje oblíbená destinace, takže nebylo co řešit! A rozhodně jsem nelitovala, protože tahle kavárna je prostě něco. Seděla jsem pod větví, srkala kokosové ledové kafe a čuměla jak puk, co se to v té české kotlině začalo objevovat.



Interiér La Bohéme mixuje moderní s vintage, živé a kašírované, barevné a monochromní....a i když místy balancuje na hranici kýče, činí tak s takovou lehkostí, že to nemůže vadit snad vůbec nikomu.


Kamkoliv kouknete, tam na vás vybafne něco, co nečekáte. A já se ráda nechám překvapit.




Na místě je taky zmínit, že všechno, co jsem si dala, bylo mňam mňam. Nějak mě sice nechtěli nechat zaplatit, ale já jsem po čtyřech a půl letech za barem v kavárně na tyhle věc až patologicky háklivá, takže to mě asi netřeba brát příliš vážně. 




Inu to jsem se zase jednou vzdělala a příště už budu dělat reklamu zas něčemu z Brnéčka.
Obrázky odsud, odsud a taky odsud.

Čus bus
post signature

Žádné komentáře:

Okomentovat