pátek 22. května 2015

Ojojoj, OYOY!

Radostná zpráva! Dneškem na náš trh prostřednictvím Nordic Day vstoupila dánská značka OYOY, která mě prostě hrozně baví a doufám, že vás bude taky! OYOY se poměrně hodně orientuje na děcka - mají tunu veselých polštářků ve tvaru zvířátek, všechno je to z ekologických materiálů, krásné, měkoučké a heboučké a mně už sice neni deset, ale stejně ten polštář ve tvaru koňa nutně potřebuju! Kromě toho jsem konečně zjistila, od koho je ten koš s trojúhelníkama, po kterým prahnu už tisíc let, stejně jako po povlečení s barevnýma šestiúhelníčkama, který se dostalo už do několika mých článků, ale teprv teď vím, od koho je. No hurá!

Jo a navíc mají moc krásný obrázky, tak vám samozřejmě musí taky nějaký ukázat, že.

Kvalitou je OYOY zhruba na úrovni ferm LIVING, čili velmi velmi dobře. Pokud mám ale mluvit na rovinu, tak některý design je teda taky trošku podobný, ehm. Cena mi přinde rovněž podobná, ale přeci jen o něco nižší. Zas ale to není drek, všechen textil je bio bavlna... za mě slušnej poměr cena výkon.

Tohle je ten košík, kterej už se tu na blogu taky objevil několikrát. Hrozně nutně potřebuju! Jenom napřed musím vymyslet na co.


No a povlečení. To taky hrozně nutně potřebuju.









No a ještě toho koňa:

Znáte OYOY? Líbí se vám? Mně jo. Tož krásný víkend vinšuju!

Obrázky http://www.oyoy.dk/.

post signature

3 komentáře: