neděle 19. dubna 2015

Neonový domov na duben

Dneska mám tzv. pyžamový den, kdy se mi opravdu nechce dělat nic, akorát jíst, ležet a koukat na samý pěkný věci. Z mého vysoce relaxovaného stavu mě ovšem vytrhlo tohle bydlení australské umělkyně Laury Blythman, protože to je prostě jízda. Tadle paní vytváří značně barevně odvázané koláže a ve stejném duchu i bydlí. Zarytí milovníci střídmých skandinávských interiérů z toho asi dostanou kopřivku, ale já si vesele juchám a áchám. Mám totiž takový dojem, že tak, jak v tomhle domě, to občas vypadá v mojí hlavě. Čili neonové souznění na entou!



Musím si pořídit víc kytek


Z těch koláží jsem dost na větvi, no nejsou krásný?



Mimochodem, tenhle byt je vynikající ilustrace toho, jak na neutrálním základu vytvoříte pomocí doplňků něco takhle osobitého.







Boží plagoš! A dětský obrázky, no tak to je evergreen, kterej je legitimní pověsit i do paláce.


Není nad to dělat si radost vytvářením malých hravých zákoutí, která nemusí mít žádnou jinou funkci, než vás zkrátka jenom při pohledu na ně potěšit...















Jestli jste si všimli, tak v tomhle bydlení vlastně nehraje nábytek nijak zásadní roli, většinou jsou to základní kousky z Ikei. Všechno je to o doplňcích, o obrázcích na stěnách, kreativním binci...což dohromady dává naprosto originální směs a taky sondu do duše. Co z toho vyplývá? Asi hlavně to, že i v bydlení platí, že vyprdnout se na konvence a být svůj a free je dobrá strategie.

Obrázky a původní článek z Apartment Therapy.
post signature

7 komentářů:

  1. Bože, to je nádhera, tak nějak si představuju svůj budoucí byt :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta barevnost se mi líbí. A koláž si ukládám, až budeme tvořit se synem, můžeme zkusit něco podobného. Fajn nápad :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera :-O

    dolcevitan.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. To je skvělé, konečně barvy. Už jsem těch nordic interiérů přesycená. Díky díky díky :))))

    OdpovědětVymazat
  5. uaaaa... má můj původně vybraný odkapávač ;) jsme spřízněné duše :P

    OdpovědětVymazat
  6. Na můj vkus málo neonové..pod neonovým domovem, bych si těch barviček představovala přece jen více...

    OdpovědětVymazat