neděle 22. března 2015

House Doctor kolekce 2015 & SOUTĚŽ s Nordic Day

Pokud bych měla jmenovat nejhezčí katalog sezóny jaro/léto 2015, s přehledem by vyhrál dánský House Doctor. Jejich fotky jsou úžasně sladěné, sofistikovaně barevné, duchaplné a stoprocentně uvěřitelné. Teda aspoň podle mě. A to je taky myslím príma příležitost k nějaké té menší soutěži, né? Však posuďte sami!

Lampy HD jsou podle mě jedny z nejoriginálnějších, který jsou na našem trhu dostupný. Mají jich v nabídce poměrně hodně a mě baví skoro všechny.


Fakt bych na ty vobrázky dokázala civět donekonečna. Kde na ty různobarevný bobule chodí? Já si chci taky uškubnout!


Moc se mi líbí barevnost letošní kolekce - spíše tmavší tóny v odstínech zelené, šedé, černé a hnědé nejsou prvoplánovitě líbivé, ale mají v sobě cosi hrozně přitažlivého.


Krása!


Legendární žárovičky v akci


Další věc, na kterou jsou House Doctor kabrňáci, jsou menší úložné prostory - krabičky, boxy, šanony a tak všelijak podobně. Sama od nich nějaké vlastním a nutno podotknouti, že na to, jak jsou vzhledné, jsou i velice praktické a není jich nikdy dost!





všechny obrázky via http://housedoctor.dk/

No neni to křása? Tak si řikám, že musím zjistit, kdo jim tu kolekci nafotil a pak budu brečet, proč to taky tak neumim.

Krásné věci od House Doctor jsou u nás k sehnání na eshopu Nordic Day, který byl tak děsně hodný, že mi pro vás věnoval takovou malou ochutnávku do soutěže. Takže! Mám tu dvě krásná leporela s pěti pohlednicemi z této kolekce (z toho jen dva obrázky jsou součástí tohoto článku) a jeden set šesti párů bambusových jídelních hůlek s geometrickým vzorkem, protože v House Doctorovi měli letos evidentně dost velkou chuť na sushi. A já mám teď taky, fakt dík!


A pravidla:

1. Leporelo + hůlky získá ten, kdo olajkuje Facebook můj a Nordic Day a zanechá mi tu nějaký kreativní komentář s kontaktem o tom, čím vás tato kolekce zaujala a proč. Výherce vyberu já.

2. Leporelo samotné získá ten, kdo olajkuje fejsbuky, zanechá komentář a já ho následně vylosuju. 

To je fér, né? Komentovat můžete do pátku. EDIT: do neděle 29.3.!!!

Tož čau!
post signature

13 komentářů:

  1. no, mě napadá akorát absolutně nekreativní, leč o to pravdivější : "ty hůlky fakt nutně potřebuju !":D

    OdpovědětVymazat
  2. House Doctor miluju,
    proto všechno "lajkuju"
    a komentář nechávám:
    "Že moc ráda vyhrávám !!!" :o):o):o)

    Marki ............ hochova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mě zaujaly ty barevné detaily na fotkách - zelená, tyrkysová, žlutá - všechno moje oblíbené barvy. No a ty hůlky, ty jsou prostě boží... Zrovna jsem si pořídila suroviny na suši, tak bych pro ně měla skvělé využití! V.Belikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Farby kolekcie ma až tak neprekvapujú, mám taký dojem, že hnedú, šedú, zelenú a pastelové farby uvidíme minimálne v jarných kolekciách aj ďalších značiek - som zvedavá, či to takto naozaj bude! Pre mňa tieto farby v kombinácii s tvarmi doplnkov a zvolenými materiálmi znamenajú návrat k prírode, k jej čistote a jednoduchosti, a dokopy vytvárajú harmonický súlad. Neutrálne farby ako základ kolekcie sú vždy dobrý nápad.

    Keď sa tak pozerám na tie vázy, zvlášť na tú menšiu svetlú na druhej fotke, uvedomila som si, že nejakú potrebujem! No zaujala ma tiež tá zeleno-čierna zebrovitá z ponuky Nordic Day. A kiežby náš jedálenský stôl vyzeral ako ten na poslednom obrázku! Rozmýšľam, čo by som si kúpila, myslím, že táto kolekcia ma nenechá chladnou :)

    katka(a)extraordinaire.sk
    likes som dala pod svojím osobným FB (Katarína Kr...)

    OdpovědětVymazat
  5. Obě stránky lajkuju už dávno ;) Na těchto obrázcích mě stejně jako tebe zaujaly ty barvený bobule. Po nich už toužím déle. Viděla jsem je v DBK v Super Store, ale udržela jsem se :-D A pak se mi hrozně líbí to světlo na třetí fotce.
    Mám nordic styl moc ráda. Ale musím říct, že většina věcí mi přijde moc drahá. Proto se snažím hledat ve slevách nebo podobné věci v levnějších řetězcíh jako třeba Nanu Nana, Pepco, Levné knihy, květinky, občas Globus anebo si je vyrobím (např. potisknu polštáře). Z toho mám pak větší radost. Teď mě nedávno pobavil přítel. Nevěděl, co mi má koupit jako dárek k výročí, tak jsem ho poslala do jednoho designového obchůdku. Vrátil se domů s tím, že si tam připadal jak u nás doma, že určitě odtamtud máme spoustu věcí. Jenže já odtamtud ve skutečnosti mám jen 2 věci a zbytek jsem koupila právě v levnějších řetězcích. To mě pobavilo a hrdě jsem mu řekla, že jsem to koupila mnohem levněji. Chce to sice víc času, ale já takhle nakupuji radši :-)
    romccca@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romi, dík moc za podnětný koment, i já se snažím "šetřit" a tzv. hledat poklady kde se jen dá, žel bohu už na to nemám tolik času jako za studijních let, bů. Ani to vyrábění už není co bývalo, takže natírám komody v jedenáct večer, brousím desky o půlnoci a podobně :D Jinak mám třeba osušky z Tesca z F&F a jsou moc fajn.

      Vymazat
  6. Krásná soutěž! Obě stránky lajkuji, Nordic Day už delší dobu. Nová kolekce HD je boží, miluju tmavé barvy, takže mi kápli do noty. Začínáme stavět pasivní dům a já už pomalu přemýšlím, jak zařídíme vnitřek, tak hledám, koukám, inspiruji se... a tvůj blog je mi v tom velkým pomocníkem, děkuji! Pěkný den, Lenka
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pasivní dům, super!!! Mrkni třeba i na ferm Living, jsou sice dražší, ale mají většinou eko přírodní materiály, krásný ruční zpracování a nejsou to věci, který bys musela za chvíli vyhodit (...což by ti myslím mohlo být blízký :)

      Vymazat
  7. Tak to je hodobóžový! Obrázky jen tak opřený o zeď, to je moje (kdo by se štval s jejich věšením, takhle je to mnohem variabilnější!...klidně bych je dala i tak trošku přes sebe, jak jsou právě zde, jakože "jsem frí a vůbec jsem nepřemýšlela dva týdny o tom, jak ty obrázky naskládám vedle sebe";) ). Jó, líbí se mi to dost...kombinace takové té bílo-černé čisté jednoduchosti (až industriálna) a měděných a zlatých doplňků, to je moc fajn. No a bobule...ty ti můžu sehnat, Áňo! Mám zdroje! ;) (néé, já vůbec nepodlízám...)
    Dominika R. (rackovadominika@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, já už přemýšlím nad věšením asi měsíc :D
      Ten industriální čmach v tom mě právě hrozně fascinuje, je tam tak nenápadně, ale to o víc mě to bere!

      Vymazat
  8. Domnivam se, ze ucast v teto soutezi a nasledna vyhra jsou pro me osudovymi.
    Okolnosti jsou nasledujici: kdyz me v patek vecer strefil do nosu tento tvuj odkaz, a to konkretne asi pul hodiny pred puvodni uzaverkou souteze, ktera pak vsak byla o tri dny nahodou posunuta, napadlo me, ze uz jsem si dlouho nezasoutezila. Jakmila jsem si precetla obsah prispevku, uvedomila jsem si, ze nic jineho pred ocima ani mit nechci, jelikoz se prave nachazim ve fazi tzv. premeny sveho pokoje z cerveno-oranzovo-zluty na dreveno-cerno-bily- s radosti tedy lajkuji odkaz, resp. facebook e-shopu Nordic Day, a s velkou pravdepodobnosti v brzke dobe i vyuziji jeho sluzeb. Ze si vsak zaslouzim hlavni vyhru jsem si uvedomila presne v momente, kdy jsem spatrila ty nadherne drevene sushi hulecky, a to konkretne z techto duvodu: za a) jsem se s nima konecne a po dlouhem boji teprve pred nedavnem naucila spravne zachazet, za b) se zrovna zitra chystame, pri prilezitosti oslavy maminych padesatin a ctene navstevy meho otce z daleka (konkretne z Liberce, tak se ma aktualni situace), do toho nejdrazsiho ze vsech sushi baru, ktere tady v Brne mame - jiste znas Koishi? Ja jsem tam jeste nikdy nebyla, tak jsem nesmirne zvedava, vyslo to kazdopadne pekne blbe, jelikoz za c) jsem prave dnes v dopolednich hodinach abolvovala zubarsky zakrok v podobe vyrvani dvou dolnich osmicek, a tudiz pochybuji, ze pro me bude zitra cokoli jineho nez kasovita strava vubec pozivatlene... jak tady tak sedim s napuchlym ksichtem, tak si rikam, ze pokud muj komentar alespon k necemu bude, tak prece jen ta spravedlnost na svete existuje!!

    ps: pisu to podruhe, ten prvni se mi po odeslani smazal.opravdu touzim po tech hulkach!

    pps: podepisovat se snad nemusim, ale kdyby nahodou, tak muj email je julu@seznam.cz

    pac!

    OdpovědětVymazat
  9. Už delší dobu sleduji Tvůj blog, ale nepíšu komentáře, protože jsem spíše takovým tichým návštěvníkem, který obdivuje nápady a inspirace, které se tu objevují (důkaz místo slibů - před tímto vzhledem tu byly jako pozadí papírový ptáčci). Většinou se ani neúčastním soutěží, protože nerada lajkuju věci, které nepovažuji za top. Ale tady se cítím skvěle, protože se poslední dobou hodně zajímám o bytový design, hlavně asi i z toho důvodu, že mám před sebou stěhování do ''vlastního'' a neuvěřitelně se na to těším. Takže hledám nápady a inspirace ohledně bydlení a fakt jsem se do toho ponořila. Jeden ze stylů bydlení, do kterého jsem se zamilovala, je bez pochyb ten, který je znázorněn výše. Co já bych za to dala, kdybych měla takový smysl pro detail a barvy? Opravdu obdivuji um kombinovat různé věci tak, aby to lahodilo oku (prostě ty plakáty a skleněný demižon s větvičkou!). Větší pocit extáze než po pozření skvělé čokolády :)
    No a díky Tvému blogu se o těchto novinkách dozvídám, protože se řadí mezi ty, které sleduji téměř každý den. Takže jen tak dále, skutečně se mi tu líbí a za to Ti děkuji :) (a jak je vidět, počet komentářů se nerovná počtu spokojených čtenářů)
    A to je vše, co jsem měla na srdci. Prozatím.

    (michaela.klepalova@seznam.cz, FBC Michaela Minnie Klepalová)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minnie, hrozně moc Ti děkuju za komentář, který mě fakt moc potěšil. Musím říct, že v poslední době jsem taková trochu...unavená...a tohle přesně jsem tak nějak potřebovala slyšet. Je fakt, že jsem si na komentářích tu nikdy zas tak moc nezakládala a čtenáře k nim nemotivovala, jenže je to často jediná zpětná vazba. No a když komenty nejsou, člověk má pak pocit, že mluví do zdi, statistiky nestatistiky.

      Moc Ti držím palce se stěhováním do vlastního, je to spousta stresu a práce, ale taky radost a proces, který stojí za to si užít!

      Vymazat