sobota 14. února 2015

Dánsko & únorový byt

Hepy Valentajn maj dýr! Já furt nemám stůl ani čelo postele, na velký vpisování to se mnou teď teda zatím úplně není (momentálně čupím jak zajíček v své jamce u koše na prádlo). Tak vám aspoň ukážu další z dánských bytů, kde by se mi moc líbilo.

Barvy na světlém bílém neutrálním podkladu - to já můžu, vime, opakuju to furt do zblbnutí, že.


K tomu plakáty na zdech, trocha černé (ta skříň!) a nějaký ten historický prvek....přidejte k tomu kaktus a začíná mi z toho škubat voko


Jak ozvláštnit (co ozvláštnit, přivést k dokonalosti!) starou kuchyni téměř kdekoli? Vzít plechovku barvy v jasném odstínu a pak se uznale poplácat po rameni



Sekretář vedle postele. Děláte si srandu ze mě? Já tam CHCI HNED!


Tak a tady to máte, dánský interiérový design - moje jasná letošní valentýnka, ach, úplně jsem dojatá a romanticky rozpoložená z toho. Chachacha, tož zdar

Obrázky všecky odsud
post signature

3 komentáře:

  1. Krásný! Akorát tam vidim jediný topení. To je trochu málo na Dánsko... :D ale jak říkám, fakt krásný. Včera jsem předělala hlavní a "největší" místnost v našem bytě a už konečně, KONEČNĚ dojde na ty plakáty, co je srolované hlídám jako oko v hlavě :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. óóóó, to teda doufám, že se podělíš o foto, až budou pověšený ;)

      Vymazat
    2. Tak to zcela určitě. Protože já co nevím, to nepovím ;)

      Vymazat