čtvrtek 22. ledna 2015

Blogerské kolekce na dejmidarek.cz

Jak jste doufám zaregistrovali, v létě jsem byla oslovena Iri, abych pro dejmidárek.cz vyplodila svou vlastní kolekci. Jelikož jsem v té době byla v Londýně, i celá moje kolekce byla velice londýnská a několik věcí jsem si skutečně jako suvenýry (nebo svačinu) pořídila. A teď mám možnost zádačo si pořídit ještě jednu! Ale musíte mi k tomu teda trochu pomoct. Nicméně i vy máte možnost z toho něco vytřískat, helé. Ode dneška na dejmidarek.cz totiž běží soutěž o tu nejkrásnější loňskou blogerskou kolekci. Hlas mně můžete dát tak, že kliknete sem, zaregistrujete se a pod mojí kolekcí napíšete nějaký komentář - Dej mi dárek říkaj, že čím vtipnější a originálnější, tím lepší. Hlasovat můžete jako registrovaný uživatel a u všech, které se vám líbí - ale u každé jenom jednou. Soutěžící kolekce si prohlédněte tady.

Kromě toho, že můžu vyhrát já, ale můžete vyhrát i vy - tři autoři nejzajímavějších komentářů dostanou poukazy v hodnotě: 

500 Kč na nákup v Nordic day,
250 Kč do eshopu Zoot
a k tomu pár tetovaček Tatuu dle vlastního výběru.


Odměnění ale budou i ti, co nevyhrají. Dostanou totiž 15 % slevu do Nordic Day a Tatuu. Dost dobrý, néééé?


Tak esi jako budete mít čas, tak prosím prosím hlasujte, ať nejsu poslední, jó? Díík :) Jo eště jsem zapomněla - hlasovat můžete do 15. února. Čus bus!

post signature

1 komentář:

  1. Teď bych asi nejvíc toužila po té kytici, a klidně i tulipánů, aby mi to trošku rozehřálo byt, zvlášť, když to vypadá, že dneska bude celej den pod mrakem.

    OdpovědětVymazat