čtvrtek 21. srpna 2014

Londýnské "shabby chic" bydlení

Ačkoliv se můj zahraniční pobyt pomalu chýlí ke konci, doufám, že vám nebude vadit ještě nějaký ten London-related post. Je to ovšem tak, že inspiraci na moje články čerpám vždycky z toho, co mě tzv. "cvrnkne do nosu". Vzhledem k tomu, že momentálně bydlím ve starém viktoriánském domě, kde máme v koupelně původní vitráž v okně, malované kachličky a v předsíni tak milion let starou tapetu, slova "shabby chic" mě tu do nosu necvrnkají, ale přímo dávají pěstí. Našla jsem tedy dva byty, které podle mě tak nějak odpovídají tomu, co to vlastně v Anglii znamená bydlet v "tradičním" interiéru. Trochu ošuntěle, ale hodně chic.

Londýnský dům č. 1. je stylistky Jo Willer, její bydlení je tedy logicky řádně vypiplané. Přesto ale pracuje s původními prvky, dřevěným obložením, krbem (které jsou ve starých domech v každém pokoji, ale nefungují v žádném z nich), velkými okny a podobně. Díky tomu má její bydlení neuvěřitelné kouzlo a ducha.




Pomoc, já tam nutně potřebuju bydlet!





 Krb i v koupelně. Okéj

Všechny obrázky výše via
Byt číslo dva nepochází z časopisu nebo internetového portálu o bydlení, ale ze stránek nabízející lokace k natáčení. Tento byt se mi líbí hrozně moc i proto, protože je "opravdový". Pár domácností, které jsem tu navštívila, totiž vypadalo doopravdy nějak takhle. Nijak zvlášť načančaný pro foťák, žádné extra designové kousky... za to velká dávka ducha. Což je obecně to, co já považuji v interiérech za důležité. Ať se vám líbí jakýkoliv styl bydlení, vždycky by měl mít něco navrch.










Obrázky via
Hezký zbytek týdne
post signature

2 komentáře:

  1. Oba byty jsou krásné! Mají ducha jak píšeš a jde to poznat. A krb v koupelně, to je dobrá hustota ! :D A ty podlahy! V obou...!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kéž by ty krby fungovaly aspoň v té koupelně, už asi dva tejdny mi mrzne zadnice :D

      Vymazat