neděle 10. srpna 2014

DIY ďoury na zádech

Když jsem před nějakou dobou dávala na facebook obrázek s topem prošmikaným na zádech, zároveň jsem si stěžovala, že tady v Londýně nemám přístup ke svejm starejm tričkům, jinak bych si hned něco šmikla. Nojo, jenomže mi záhy došlo, že to jednak prostě nevydržím a jednak že zde mám přístup k Primarku, že. Takže jsem zakoupila jedno tričko za tři libry, nakreslila několik vzorů, jeden vybrala....a tady je výsledek. Podotýkám, že celý postup je proveden ve vysoce polních podmínkách a vyfocen na můj cca pět let (tzn. v dnešní době asi miliardu) starej telefon. Takhle to teda dopadlo:


Chcete vědět, jak na to? Chcete, že jo?!
Inu tak hlavní je mít 1. tričko, 2. nůžky a za 3. ideu, co že si chcete vyšmiknout a kam. Já nakonec dospěla k závěru, že to chce geometrický srdce. Vzala jsem si tedy papír a normálně od ruky nakreslila půlku klasickýho srdce, pak papír přehla a obkreslila druhou půlku tak, aby byla symetrická. Podobně jsem postupovala i s trojúhelníkama. Fakt stačí od ruky, rovný úsečky vytvoříte, až budete papír řezat.


Na další fázi je tedy potřeba řezák a kovový pravítko. To já nemám, tak jsem použila hranu svýho plechovýho pouzdra. Papír jsem přehla a řezákem jsem vykrájela trojúhelníky. Samozřejmě nezapomeňte na podložku - já svoji gumovou nechala doma, použila jsem tedy učebnici "how to start your own business", kterou jsem našla u nás doma ve smetí. Teď mě napadá, že bych ji možná mohla i otevřít, než ji znova vyhodím.

Nakonec jsem vyřezala tohle srdce. Při tvorbě vlastního vzoru pamatujte, že jednotlivé spojnice by neměly být moc tenké - zvlášť pokud máte nekvalitní tričko jak já. Zatím nic neruplo, ale příště bych ty svoje udělala minimálně centimetrový. Dá se to samozřejmě ještě trochu zkorigovat při překreslování vzoru na tričko.


Což je další fáze - šablonu jsem si přišpendlila a fixkou začala vykreslovat.


A tady todle jsem následně začala vystřihávat. Mýma asi deset let starýma zelenýma nůžkama na papír. Peklo. Prosimvás, vemte ty nejostřejší co doma najdete. To moje pižlání bylo fakt otřes, zkrátka polní podmínky. Řezákem to ale ani nezkoušejte, zničíte si výtvor ještě dřív, jak vůbec začnete.


Tadáááááá


Čas projektu - cca hoďka se vším všudy, cena 3 libry. Cha!


Tip: nezapomeňte si vzor umístit tak, aby vám z něj nelezla podprsenka ;)

Tak co, vyšmiknete si něco?
Hezkou neděli
post signature

5 komentářů:

  1. No ale vždyť ta čouhající podprda je na tom právě to nejvíc seksííí :D muhehehe! (joke)
    Měla jsi vskutku krušné podmínky, ale když musíš, tak musíš... A jak dlouho budeš ještě provokovat s tím Londýnem? To ses tam odstěhovala, bo co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Seksí nevedu, ale pravdu máš :D Provokovat Londýnem budu ještě do konce měsíce, pak budu provokovat akorát tak pracovním úřadem, heh

      Vymazat
  2. To je supr nápad, jak si ozvláštnit obyčejné triko, díky za tip ;) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  3. krasne ti to vyslo!

    Inak posledné dni DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat