čtvrtek 17. dubna 2014

TAG V peřinách (jo, já taky)

Tak mi od Myyny přistál TAG V peřinách a protože nechci kazit srandu, že ano, tak jsem se rozhodla připojit. Mám sice silný podezření, že detaily z mého vysoce interesantního pobytu v posteli jsou zajímavý asi jako odborná práce na téma komunikace žížal, ale zas je fakt, že až na nadšené výkřiky, co všechno dyzanovýho hrozně nutně potřebuju, toho o sobě na blogu mnoho neprozradím. Ono to má svůj důvod, já jsem totiž hrozně nudná. Z druhé strany ale přeci nemůžu vynechat příležitost trošku si vylepšit PR! Vsadím se, že podoba mého pyžama je totiž věc, kterou všichni hrozně toužíte vědět, no né? Takže pome na to.


Bez čeho už půl roku neodcházím do peřin?

Jo tak jestli je to omezený přesně na půl roku, tak to vím docela přesně. Posledního půl roku neodcházím spát bez toho, abych nezkontrolovala a lehce nepohňudlala našeho půlročního kocoura Fanouška. Jeho roztomilost mi přivodí lepčí spaní podobně, jako před dvaceti lety Večerníček. Pokud se ovšem zrovna nerozhodne lehnout si mi na hlavu a kousat mě do nosu nebo se ve změti peřin snažit ulovit moje nohy. Obojí hrozně lechtá, takže se spaní změní v nekontrolovatelný záchvaty hihňání a z klidnýho usínání nezbude nic.


Faník v listopadu



Svůdné sansoussi nebo pohodlné pyžamo?


Hele jako tuhle otázku vymyslel kdo? Snažila jsem se to slovo vygooglit a našla jsem akorát německý zámek Sanssouci. Tohle letní sídlo Hohenzollernů v Postupimi je opravdu moc krásný, ale vážně nechápu jeho souvislost s nočními úbory. "Sans souci" znamená francouzky "bez starostí", což s letním sídlem šlechty hezky koresponduje, ale slovo oussi fakt neznám, soráč. V případě, že se ty dvě písmenka ztratila někde v překladu, možná to bez starostí má znamenat, jestli jako naostro nebo pyžamo. Tak pyžamo. Já nemám ráda holý ramena. Mám jich ale málo a většinu s prosezenýma dírama na zadku - fashion bloggerka ze mě fakt nebude (ne že bych to plánovala). Prosim vás, jestli to sansoussi znamená nějakou extra supr trůpr eňo ňůňo verzi luxusního negližé, tak to teda pardón. K tomu bych nicméně chtěla podotknout, že svůdná negližé nejsou na spaní, ale na svlíkání. Takže vo čem že se to bavíme?

http://cs.wikipedia.org/wiki/Sanssouci



Kniha?


Kniha jo. Spoousty knih. A taky Jiří Kniha, herec, kterej se mi před milijónem let hrozně líbil, protože byl vtipnej a vůbec prostě dobrej. A asi je furt, ale pak odešel z Brna do Prahy a já musela přesedlat na starý dobrý hrdiny z hollywoodskejch filmů. Jo ale ta otázka se asi vztahuje ke knihám v posteli, co? No tak to taky. Márqueze, Bulgakova, Viana a Murakamiho jsem většinou stihla přečíst pod lavicí na gymplu, takže v posteli si teď čtu spíš pohádky pro dospělý jako G.R.R. Martina nebo Neila Gaimana. Mám ráda magický realismus, ale fantasy je moje velká pleasure, někdy lehce guilty. Někdy hodně guilty, to vám ani nebudu vykládat, co za blitky já s radostí přečetla.




Kosmetické rituály?


Čištění zubů. Já a zuby, to je story na dvacet stránek, ale tak ve zkratce: mám vytržených osm zubů. Čtyřky mi vyškubli v pubertě kvůli rovnátkům, ty jsem pak nosila asi dva roky. Pak se mi začaly zuby zase křivit, tak jsem šla pod kudlu, kdy mi z hlavy vysekali klubající se osmičky. Nedávnou jsem rovnátka sundala podruhé, protože mi v pětadvaceti začala degenerovat čelist a rozhodla se mi ještě víc smrsknout (a to už je pořádně smrsklá od začátku), čímžto pádem se mi zuby opět začaly křivit. Tyto události, spolu s drobnými peripetiemi, jako je vrtání kazů, vyústily ve skutečnost, že pokud někdy přijdu domů ve čtyři ráno a čištění zubů vynechám jako činnost, která počká do "rána", jsem záhy tvrdě potrestána. Po zbytek noci mě pak honí noční můry, jak mi zuby černají a vypadávají, lámou se, někdo mi je vyráží nebo mi trčí z pusy jak bodliny ježka v kleci. Ve výsledku je pro mě čištění zubů jediným rituálem, který provádím i v případě, že jsem na pokraji vyhynutí. Pěkný psycho, co? Čištěte si zuby, děti! Jiné rituály nevedu. Ale jsem docela čistotná - uši si čistím, nehty si stříhám, nohy si holím (občas) a vlasy si meju (taky občas).


Teď jsem si ještě vzpomněla na tuhle geniální limitku od Curaproxu, kterou prostě musím mít, ideálně celou na dva roky dopředu!

https://www.facebook.com/curaproxslovensko?fref=ts




Sklenička něčeho dobrého před spaním?


Piju hektolitry čaje s mlíkem. Frťany a jiné alkoholy před spaním úplně nevedu, chce se mi pak čůrat. A po pivu usínám ještě dřív, než se do té postele dohrabu. Úplně před spaním se ale vždycky napiju vody, páč mám prostě žízeň. Nuda, co?




Chrápu?


Vobčas. Taky slintám a vržu zubama. A hrozně mě to baví!


Snídaně do postele?


Ale jo, udělám si müsli a čaj a hezky v postýlce pak ráno pročtu zprávy a maily. Občas si kydnu jogurt na tričko, ale to je život. Ráno jím zásadně choceňský bílý, takže to stejně vypadá jak zubní pasta a ta na pyžamu přeci neva.


Jestli jste dočetli až sem, máte můj vřelý obdiv. TAG jmenovitě nikomu předávat nebudu, ale pokud máte někdo potřebu dále se k těmto otázkám a etymologii slova sansoussi vyjádřit, směle do toho!

Mějte se krásně a veselé rochnění v peřinách
post signature

8 komentářů:

  1. Výborný! Já věděla, že nezklameš :D
    A toho sánsusi jsem si vůbec nevšimla a to jsem se fr dlouho učila :D (vypadá to, že zcela marně)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No trošku trolling, ale sánsusi mi fakt neleze do hlavy :D

      Vymazat
  2. Kurnik, tak já napíšu, že mám ráda Márqueze a on umře. Eeehhhh? :(

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný! :-D ...to je na svlíkání... ?:-D Díky za zlepšení pátečního rána! bára.kára

    OdpovědětVymazat
  4. Anicko,ty jsi cislo! Moc jsem se pobavila;-)
    A to sansoussi taky povazuji za nejaky druh neglize. A to, ze to mame nosit, pisi hlavne v damskych casopisech...:-)
    Krasne Velikonoce v pyzamu i bez pyzama:-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a kde na to v těch časopisech přišli? Sansoussi je stoprocentně googleproof :D Krásné Velikonoce i tobě;)

      Vymazat