sobota 23. listopadu 2013

Zara Home


Jelikož většina výletů do velkých měst zahrnuje i nákupy, respektive minimálně aspoň tzv. "window shopping", i já jsem se jedno odpoledne na výletě v Paříži rozhodla navštívit nějaký ten obchod. Co se týče oblečení, jsme v Evropě a z mně dostupné konfekce mě ve Francii (snad kromě obchodů s prádlem) už nic moc nepřekvapí, protože globalizace je mor a prostě ty hadry jsou víceméně všude stejný. Co se týče obchodů s doplňky, nábytkem a obecně věcmi do domácnosti, je to docela odlišná story. Vydala jsem se tedy do několika bezejmenných obchůdků, do britského Habitatu.... a taky do Zara home. Když už jsem začala s tím tématem modních značek s home kolekcí, říkala jsem si, že bych to mohla rozšířit, no né?

Zara Home se v našich končinách bohužel nevyskytuje a to tak, že vůbec. Čili ani eshopy k nám nedoručují. Dala jsem tedy dohromady několik obrázků z lookbooků z posledního půl roku, abyste mohli sami zhodnotit, jestli je to škoda nebo nikoliv.

Ve srovnání s kolekcí Urban Outfitters je kolekce Zary jak nebe a dudy. Prostě o něčem úplně jiným. Zara sází na velkou dekorativnost, kudrlinky, kytičky, ornamenty, asijský motivy.... Až se vcelku divím, jak odlišné je to od jejich módy. Zara Home se bude líbit spíš těm, co rádi načančaný luxus, což já nejsem, i tak bych si ovšem něco vybrala. Koneckonců, ulovila jsem tam konečně mýdlenku! I když teda úplně obyč.

No a teď tedy ty vobrázky. Červnová kolekce je mi asi vůbec nejsympatičtější. Modrý ornament, hodně bílé, sem tam kapka červené...proč ne.

 


Pár detailů z července a la dovolená u moře mě taky zaujalo:


Co se mi na Zara Home líbí a co je vidět jak v kamenném obchodě tak na eshopu je skutečnost, že koupelny mají zhruba stejný prostor a množství produktů, jako ostatní sekce, což tak často nevídám. Viz. můj hon na mýdlenku - tady jich měli spousty. Něco z kolekce srpen:



Dál už tak nadšená nejsem, ale i tak se najde dost zajímavého. Listopadová kolekce je inspirovaná Asií.






Jenže mně jsou zkrátka sympatičtější ty světlejší místnosti. Ve tmě spim. Takže bych se radši vrátila do září/října.








 Ten vozíček je mi teda vééélice sympatický


Pokud by z tohoto zaráckýho lookbooku vycházelo nějaký ponaučení, tak asi to, že starý kufry není radno vyhazovat




No. Všechny fotky pochází z lookbooků americké pobočky Zara Home.

Teď na závěr tedy dvě fotky moje. Vítězka konkurzu na mýdlenku - obyčejná a jednoduchá mýdlenka za čtyři eura, přitom praktická (drážky, dirky na odtok vody) a navíc porcelánová. Přesně taková, jakou jsem nebyla ani za boha schopná kdekoliv jinde sehnat. 


Kromě velice dekorativních doplňků se tedy v Zaře dají sehnat i jednoduché a univerzální věci, což je dobrý vědět. Takže až budete někdy na výletě v nějaké z evropských metropolí a objevíte Zaru Home, určitě se do ní skočte aspoň podívat.

A co myslíte, je to škoda, že u nás není?

Hezký víkend
La Petite Anne


Žádné komentáře:

Okomentovat