úterý 12. listopadu 2013

Home kolekce Urban Outfitters

Udělat článek o home kolekcích módních značek jsem chtěla už v době, kdy v Praze otevřeli H&M home. Jenže jejich kolekce nebyla nic moc zásadního, tudíž článek se nekonal. Jenže ono existuje poměrně hodně módních značek, který mají i věci do domu, žeano!

Urban Outfitters se u nás sice nevyskytujou, v UK a USA jsou ovšem běžná oděvní značka, pravda lehce dražší na průměrnýho Brňáka, stále ovšem patřící do kategorie "hadry" (což nemyslím pejorativně, prostě konfekce, žádnej Dior...). Jejich věci do domácnosti jsou ovšem dost kouzelný. Možná si pamatujete tyranosaura, kterýho jsem kdysi dávala na Facebook. Jestli jo, tak ten byl od tam. Jinak eshop UO doručuje i k nám, takže se nejedná o nic zcela nedostupného. Některé věci, které prodávají, ale nejsou od nich, seženete i jinde. Ale já teda zatím úspěšně odolávám. Snad na tom budu stejně i po dopsání tohodle článku, chacha.

Je to značka "pro mladé", čili počítejte s množstvím úletů. Každopádně jenom jejich koberečky by vyšly na samostatnej článek, tak děsně dobrý jsou. Vybrat jich jenom pár bylo pro mě těžší než vypočítat chemickou rovnici.







Nábytku zas tak mnoho nemaj, ale výbornej je taky. Vitrožidle v různejch barvách:



Různý poličky mě taky dost zaujaly





Křesílkohoupačka, ach ich


Tohle je první moderní toaletka, kterou bych brala všema deseti hned teď okamžitě





Naprosto k posesouvání je kolekce taburetů, ze kterých jsem opět vybrala jenom pár, ale boží jsou všechny




Beatlesáckej buben naprosto nutně potřebuju. Kdyby mi chtěl někdo toto přání splnit, může přihodit i tričko toho kluka. Kluka radši né, bude beztak mladší.



Svítidla už jsou jenom taková chuťovečka. Tetris. Prostě ženial.


Todle mi přinde jak z Harryho Pottera



Začínám si připadat jako hodně velkej materialista. Tudle lampu totiž nutně.... néééé, pomoc, ticho pššššt



Koukat na povlečení a přehozy jsem si zakázala, tak jenom takovej mini kuk 





Hmph, on zas tak mini nebyl, co? No a na závěr jedna koupelnová


No tak to teda nashledanou. Já jdu asi hledat zlato do hor nebo co.

Obrázky pochází z a ceny najdete na www.urbanoutfitters.co.uk.

La Petite Anne

7 komentářů:

  1. Krásný krásny krásný, ještě, že to doma není kam to dávat, jinak bych musela skučet kde na to všechno vzít. Ale já taky nejsem materialista :) úsměv mých dějí a slunce svit mi naprosto stačí, ale co dělat když děti řvou a sluníčko nesvítí, že?!?

    OdpovědětVymazat
  2. UO jsou prima, nejblíž od nás jsou v Berlíně a taky jsou v Antverpách v Belgii, určitě i na spoustě jiných míst v Evropě, krom ČR. Ale tady by se asi moc neuživili, je to dost ulítlý a taky drahý. Ale mám od nich super hedvábnej šátek, kterej miluju a taky leopardí štucl v zimě na ruce, co se nosí kolem krku na řetízku. Hezká dekorace, jinak celkem k ničemu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to otázka, jestli by se uživili. Ale tak naštěstí maj aspoň ten i do cz doručující eshop, mňo...

      Vymazat
  3. Proč u nás nejsou? Já je chci, hlavně tu home část.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky!! Ale aspoň nepřindu na buben, kdyby tu byli, tak skončím špatně :D

      Vymazat