středa 18. září 2013

Ručníky a osušky na naše zmoklá tělesa

Tak jsem po první a poslední letošní dovolené zpět a musím konstatovat, že je tu pěkná kosa a mokro. No a když je člověk mokrej, tak potřebuje ručník, že ano. Ručníky jsou jedna z komodit, kterou si toužím nakoupit pěkně do výbavy. Nevím, jak je to u vás, ale my máme doma tunu ručníků a la každej pes jiná ves a navzájem si je občas pleteme. Mně by se líbilo mít ručníky pěkně jednotné, akorát třeba v různých barvách podle toho, komu patří. No a jak jsem tak nad tím uvažovala, tak jsem se chtěla podívat, kde by měli nějaké pěkné, které bych si třeba mohla dát na "nutně potřebuju" seznam. Vcelku mě překvapilo, jak náročná jsem - devadesát procent objevených komodit bych teda doma nechtěla. Pár zajímavých kousků jsem ale přeci jenom objevila, ať už jednobarevných, tak i nějakých divočejších.

První moje kroky samozřejmě směřovaly do Ikey. Ručníky mají prima, různé barvy a za pár kaček - ale nejsou to úplní měkoučtí plyšáci a ty, co máme doma, mají po pár letech tendenci se lehce párat. Kolekce Frajen a Afjarden jsou každopádně sázka na jistotu.


Zaujaly mě i námořnické ručníky Myrviken - proužky a červeno-modro-bílá barevná kombinace je mi vysoce sympatická.



I když mám na Kiku dost alergii, vím, že ručníky maj občas prima. Na stránkách je nemají vyblejský rozložený, ale asi se na některý půjdu mrknout i osobně. Hlavně ty vlevo nahoře.

Další jasnou volbou na okouknutí sortimentu byl Skanquilt, kterej má spíš normální jednobarevný ručníky. Některý barvy jsou ale fakt pěkný a přijde mi, že většina ručníků je taky pěkně tlustá a tedy kvalitní.




Z trochu dražších kolekcí moje oblíbené barvy letošního léta:

 A mají i proužkovavý:)

 Něžně proužkovanej jsem objevila v Bella Rose:

Dost zajímavejch ručníků jsem objevila na eshopu obchodu A la maison. Arabesky mě zas tak netankujou, ale někoho z vás by třeba mohly.


Poslední dobou se mi čím dál tím víc líbí šedá - a to jak v módě, tak v interiérových doplňcích. A ručnících.

 Tohle jsou sice plážový osušky, ale ze zjevných důvodů jsem je sem nemohla nedat:)


 A teď začíná jít do designově tuhýho.

Z Ferm Living tři ošušky v pro ně dost typické barevné škále:


Z Rememberu, který poslední dobou cituju dost často, hromada barevných kostičkovaných ručníků:

S takovým by se mi možná i chtělo mejt hlavu.




 A nebo s velkých puntikem:


No a co se mi líbí úplně nejvíc - a je tedy taky zákonitě úplně nejdražší, jsou pruhovaný ručníky od Marimekka.

No. Tak. A co teď, hernajs? Jinak obrázky pochází z uvedených odkazů.

A jak to máte s ručníkama vy? A máte nějaké tipy?

La Petite Anne

12 komentářů:

  1. Jo, ručníky 'každej pes jiná ves' máme doma taky. Ale popravdě, docela jsem si zvykla. =D Upřímně, docela bych brala pár jednobarevnejch Ikea ručníků, jelikož jednobarevný mám asi nejradši. A ty Marimekko ručníky jsou vážně příšerně drahý... =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No asi to Ikeou dopadne, ale radost z toho úplně nemám, taky bych ráda něco odjinud:D

      Vymazat
  2. Diky za pruzkum trhu :-) uplne mi mluvis z duse. Ja mam nejradsi rucniky Vossen, ale dostala jsem je, tak nevim, jak je to cenove, bohuzel barevne je to presne taky kazdy pes...

    OdpovědětVymazat
  3. Jeste me napadlo, moc me dnes potesila zprava, ze v Praze v Myslbeku zitra otevira H&M home - mimo jine maji i paradni rucniky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Musim nutně do Prahy!!! Díky za tip. Na Vossen mrknu:)

      Vymazat
  4. Ručníky mám nejradši jednobarevné, ale opravdu mě zaujaly ty arabeskové. Byl by to hezký detail do jinak strohé "pánsky" zařízené koupelny (určitě víš, co myslím. Šedé/hnědé stěny, bílá, nejlépe hranatá, keramika /má vysněná vana sice je dřevěná, ale bohužel na ni nemám těch nejméně sto tisíc, co stojí, takže bude muset stačit obyčejná :D/ a sklo ).
    A především, jak sama říkáš, musí být sjednocené! To je další trauma, co si odnáším z domova (další je zelenina nakrájená na příliš velké kousky, každý pokoj vymalovaný jinou barvou a babičkovsky vypadající nábytek). A vlastnictví ručníků odlišit odstínem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ty arabeskové viděla i do nějakýho děsně barevnýho indie bydlení, je to otázka, kam s nima:)

      Moje trauma byla octovo-cukrová zálivka na salát a rybí tuk, ale ručníky, to je peklo doteď:D

      Vymazat
  5. Hlavně vopatrně s tím vybíráním výbavičky. To máš pak kupu ručníků jedna báseň, ale do nový koupelny se ti vůbec ale vůbec nehodí. Prekérka. (True story, bro!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muheheheh, tak ale nad tím jsem samozřejmě přemýšlela a dospěla jsem k závěru, že chci stejně jednou koupelnu buď bílou nebo travertinovou (to až ulovim toho bohatýho ženicha), takže budu mít moct ručníky barevný jak duha. My máme doma totiž koupelnu modrou...a tak nějak mi to už asi za rok začalo lízt na nervy. Jinak kdybych tvůj komentář mohla olajkovat, tak lajkuju:)

      Vymazat
  6. Dala bych šanci i Jysku, jejich řada Kronborg je docela solidní co se týká gramáže i barevné škály. Ten zelenej mám cca 4 roky a vypadá pořád dobře.
    No a pak bych se podívala na e-shop Veba, tam jsou sice i prazvláštní dezény, ale já bych se přemohla a vybrala bych si tam. Líbí se mi ty vaflovaný ručníky Water, i když barvy nic moc http://obchod.veba.cz/defaultFR2.asp?target=64&IdKar=951490

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za tipy, ty osušky Wa-ter se mi líbí, i ty barvy (ale ty jsi asi zrovna nemyslela)... Ale do Jysku asi nevlezu:D

      Vymazat
  7. Téda to jsou opravdu nádherné barvy. Já teda po pravdě moc barvy nemusím. Jelikož se mi dost často stává, že se seperou. Takže máme klasické bílé odtud. Krásně umějí nasát vodu a ne jako ty umělotiny, co se prodávají třeba u vietnamců.

    OdpovědětVymazat